Wednesday 12 July 2017

Filled Under:

GADIS JUAL BADAN DAN MEMPEROLEH RM18,000 SEBULAN! HANYA BERMODALKAN RM2.00



Gadis Jual badan Dan Memper0leh RM18,000 sebulan! Berm0dalkan RM2.00 untuk melayari Internet yang sepatutnya digunakan untuk belanja harian persek0lahan, remaja ini mampu meraih RM18,000 sebulan dengan hanya mengg0da lelaki hidung belang yang dahagakan belaian mesra gadis bawah umur menerusi perkenalan di Faceb00k.

Itu yang dilakukan Tina, 17, untuk hidup selesa dan mampu memakai pakaian berjenama, memiliki peralatan k0munikasi canggih seperti anak 0rang kaya walaupun usianya ketika itu baru 13 tahun.
Gadis Jual badan Dan Memper0leh RM18,000 Sebulan!
Gadis berasal dari utara tanah air ini dapat hidup bebas selepas melarikan diri dari rumah kerana tidak tahan menerima teguran dan leteran keluarga berikutan sikap liarnya.
Peluang itu digunakan Tina untuk memanfaatkan persahabatan singkat dengan lelaki bekerja di tapak pembinaan dikenali secara 0n-line, Fendi, 20-an, dan sanggup mengambil risik0 tinggal bersama lelaki itu selama lima bulan.

Sanggup membelakangkan keluarga dan p0nteng sek0lah, tindakan Tina se0lah-0lah keluar kandang harimau, masuk mulut buaya apabila rumah yang dihuninya turut menjadi p0rt lepak 10 lelaki setiap hari.
Saya pasti keluarga melap0rkan kehilangan saya kepada p0lis, justeru Fendi menasihatkan supaya saya tak keluar dari rumah dan segala makan pakai saya diuruskannya. Sebagai balasan, saya memberikan layanan seks kepada Fendi.

Tiada paksaan ketika kali pertama melakukan hubungan luar nikah, malah kami sama-sama ser0n0k. Tidak cukup dengan itu, saya memberi khidmat seks kepada rakan Fendi yang duduk serumah mahupun sekadar datang melepak di kediaman berkenaan.
Namun saya tak b0d0h, sebaliknya layanan seks hanya akan diberi jika mereka setuju membayar. Paling banyak RM60, paling sedikit RM30.

Fendi yang k0n0nnya kekasih saya ketika itu tak pernah melarang, bahkan lebih gembira kerana saya b0leh memberinya wang untuk menampung makanannya, katanya. Menurut Tina, selama temp0h itu, dia tidak pernah keluar dari rumah berkenaan dan mampu melayan sekurang-kurangnya 10 lelaki setiap hari.

Secara purata, gadis hingusan ini mampu meraih RM18,000 sebulan jika dia mengenakan bayaran RM60 satu sesi dan melayan 10 lelaki dalam sehari. Jika bekerja berterusan selama 30 hari, Tina tiada masalah meraih pendapatan sebanyak itu.
Selepas b0san selain memiliki sikap enggan dik0ngk0ng, Tina membuat keputusan keluar dari penjara ciptaan itu dan menghubungi teman rapatnya bagi menemaninya membeli-belah menggunakan duit haram itu.

Namun, kegembiraan untuk membeli barangan, pakaian, telef0n bimbit berjenama berakhir apabila Tina bertembung dengan p0lis sebelum dibawa ke balai berdekatan.
Pertemuan dengan keluarga yang menangisi kehilangannya di balai p0lis berkenaan gagal menimbulkan keinsafan di hati Tina, sebaliknya dia sibuk mencari jalan untuk lari semula selepas pergerakannya dikawal ketat.

Saya dikurung keluarga, namun saya lebih licik melarikan diri untuk kali kedua. Berbekalkan wang tabungan sebanyak RM500, saya mel0mpat dari tingkat dua rumah dan nasib baik tidak cedera.
Kemudian, saya ke kafe siber membuka akaun FB dan berbual dengan mana-mana lelaki dengan berkesudahan mereka meminta saya menemani mereka.
Bertemu di l0kasi ditetapkan, dengan penampilan menarik meskipun berusia 13 tahun, dating ekspres itu pasti diakhiri di bilik h0tel.

Sekali perkhidmatan, saya mengenakan bayaran maksimum RM60. Selalunya pelanggan tidak kira keturunan dan peringkat umur itu akan menempah bilik h0tel sekurang-kurangnya tiga hari, jika perlu, mereka akan datang mendapatkan layanan saya.
Selepas habis temp0h itu, saya kembali ke kafe siber untuk mendapatkan pelanggan seterusnya. Perkara ini berlangsung hampir setahun sepanjang temp0h saya melarikan diri dari rumah, katanya yang ditemui di Baitul Islah, Bukit Beruntung, Selang0r.

Enggan menyalahkan sesiapa, Tina mengakui kehidupan mewah dijalaninya pernah satu ketika memberi kepuasan tersendiri, apatah lagi dia mampu memiliki barangan berjenama tanpa perlu mengharapkan wang daripada keluarga, yang sememangnya mustahil kerana dia dibesarkan dalam kehidupan serba-serbi tidak mencukupi.

Malah, katanya, dia tidak memasuki pusat pemulihan itu dengan rela hati, sebaliknya dihantar keluarga selepas gagal mengawal tingkah laku liarnya.
Saya berada di sini hampir tiga tahun dan banyak ilmu agama saya pelajari. Syukur, saya masih diberi peluang untuk membaiki diri biarpun pernah terjerumus di lembah maksiat.

Namun, masih banyak perlu saya pelajari untuk mengenali Allah SWT. Saya juga belum kuat untuk keluar berdepan masyarakat, bimbang diri lemah ini kembali ke jalan salah, katanya mengakhiri perbualan.

Buat semua kaum wanita di luar sana, janganlah sesekali mencari duit dengan jual diri sebab anda akan menyesal dikemudian hari. Biarlah kita mencari rezeki dengan cara yang betul dan selamat.


Kredit: 0h Trending




0 comments:

Post a Comment